کاردرمانی OCCUPATIONAL THERAPY

هدف این وبلاگ تبادل دانش توانبخشی و به طور خاص کاردرمانی می باشد.

کاردرمانی OCCUPATIONAL THERAPY

هدف این وبلاگ تبادل دانش توانبخشی و به طور خاص کاردرمانی می باشد.

شانزدهمین کنگره کاردرمانی ایران

 

 

فراخوان مقاله

28 لغایت 29 آبان ماه ۱۳۹۰

مهلت ارسال مقالات: ۱۵ مهرماه ۱۳۹۰

از علاقمندان دعوت می­شود، خلاصه مقالات خود را در محورهای مرتبط، از طریق فرم ارسال مقاله در سایت کنگره، ارسال نمایند.

محورهای اصلی کنگره: 

۱- مداخلات درمانی در :

- اختلالات تکاملی کودکان

- اختلالات نورولوژی

- اختلالات ارتوپدی

- اختلالات روانی- اجتماعی

- سالمندان

 

۲- توانبخشی مبتنی بر شواهد 

۳- توانبخشی مبتنی بر جامعه 

۴- توانبخشی عصبی - شناختی 

۵- اخلاق حرفه­ای 

۶- ارگونومی و تکنولوژی توانبخشی  

 ۷- آموزش درکاردرمانی

 

زمانبندی کنگره: 

27 خرداد 1390: شروع ثبت نام و امکان ارسال مقالات 

15 مهرماه 1390: آخرین فرصت ارسال مقالات 

30 مهرماه 1390: اعلام نتایج داوری مقالات و ارسال دعوت نامه برای پذیرفته شدگان 

30 مهرماه 1390: آخرین فرصت استفاده از تخفیف ویژه ثبت نام شرکت کنندگان

نظرات 1 + ارسال نظر

$ ▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
_$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
___$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
______$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
___________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
_____________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
______________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
______________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
______________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
_____________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
___________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
______$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
___$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
_$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
سلام ببخشید با یه روز تاخیر خبرتون کردم خوشحال میشم بیاین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد