کاردرمانی OCCUPATIONAL THERAPY

هدف این وبلاگ تبادل دانش توانبخشی و به طور خاص کاردرمانی می باشد.

کاردرمانی OCCUPATIONAL THERAPY

هدف این وبلاگ تبادل دانش توانبخشی و به طور خاص کاردرمانی می باشد.

شبکه ملی تحقیقات ضایعات نخاعی ایران آغاز به کار کرد

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران: همزمان با برگزاری اولین جلسه شورای راهبردی شبکه ملی تحقیقات ضایعات نخاعی ایران، این شبکه در آذرماه سال 1390 آغاز به کار کرد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات ضایعات مغزی و نخاعی اولین جلسه شورای راهبردی شبکه ملی تحقیقات ضایعات نخاعی ایران در هفته اول آذرماه سال جاری برگزار شد.
بنابراین گزارش، جلسه مذکور با حضور رئیس شبکه و اعضای شورای راهبردی در محل دبیرخانه شبکه تشکیل گردید. در این جلسه دکتر سیدحسن امامی رضوی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس شبکه مذکور ضمن اعلام رسمی شروع  به کار شبکه مذکور، خواستار مشارکت فعال و بین بخشی محققان و مراکز و نهادهای اموزشی-علمی  در این شبکه شد. 
این گزارش حاکیست، در جلسه مذکور  اساسنامه داخلی شبکه به تصویب اعضای شورای راهبردی رسید و گزارش کاملی از نظام جامع پیشگیری و مراقبت از آسیب های نخاعی در ایران ارائه شد.
همچنین آئین نامه نحوه پذیرش عضویت مراکز جدید در شبکه ملی تحقیقات ضایعات نخاعی ایران مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد.
لازم به ذکر است دکترعلیرضا نیک بخت نصرآبادی، دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز به عنوان دبیر شبکه مذکور معرفی شد. نامبرده عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری و مامائی است که طی ابلاغی از سوی رئیس شبکه به دبیری شبکه یادشده منصوب گردیده است.
گفتنی است شبکه ملی تحقیقات ضایعات نخاعی ایران با تشکیل مجمع عمومی و برگزاری انتخابات رسمی و قانونی در هشتم مرداد ماه سال جاری توانست اعضای شورای راهبردی را انتخاب  و در تاریخ 27 مهر ماه  نیز از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی طی ابلاغ رسمی  به رسمیت شناخته شود.
لازم به یادآوری است دکتر سیدحسن امامی رضوی معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و رئیس مرکز تحقیقات ضایعات مغزی و نخاعی و همچنین رئیس پژوهشکده علوم اعصاب و پایه است که از سوی وزیر متبوع به ریاست شبکه ملی تحقیقات ضایعات نخاعی ایران منصوب شده است.
آدرس دبیرخانه شبکه مذکور مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)٬ پژوهشکده علوم اعصاب و پایه٬ طبقه 6  و شماره تلفن آن 66581560 می باشد.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390/09/20 ساعت 17:29

سلام خسته نباشید
آیا آقای دکتر نیک فلاح متخصص اورولوژی وبسایت و یا ایمیلی دارند که بتوانم با ایشان ارتباط برقرار کنم؟

سلام!
منتظر باشید.

[ بدون نام ] 1390/09/25 ساعت 11:49

سلام
من همچنان منتظرم لطفا اگر آدرسی از دکتر دارید بفرمایید

رایانامه ی دکتر ابوالقاسم نیک فلاح متخصص اورولوژی

drnikfalah@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد