کاردرمانی OCCUPATIONAL THERAPY

هدف این وبلاگ تبادل دانش توانبخشی و به طور خاص کاردرمانی می باشد.

کاردرمانی OCCUPATIONAL THERAPY

هدف این وبلاگ تبادل دانش توانبخشی و به طور خاص کاردرمانی می باشد.

لیست کامل اعضای ایرانی عضو فدراسیون جهانی کاردرمانگران سال ۲۰۱۱

  1. روزا جعفری
  2. مریم دیانی
  3. رقیه حاتمی
  4. محمدرضا کرمی
  5. مصطفی اقلیمی
  1. مجتبی عرب
  2. سیما مرادی
  3. نسرین جلیلی
  4. محسن ژکان
  5. مونا قدسی
  6. محبوبه شفیعی
  7. سعید میدانی نوش آبادی
  8. محمدتقی محسنی
  9. مریم قشقایی
  10. سپیده نازی
  11. پروانه تقوی آذرشرابیانی
  12. محمدعلی متقی
  13. محمد هدایت جو
  14. سمیه کاووسی پور
  15. سارا ادیمی
  16. مجید نعیمی دره مرادی
  17. حمید سلیمانی
  18. بهزاد امینی
  19. میترا خلف بیگی
  20. فرانک علی آبادی
  21. افسون حسنی مهربان
  22. نرگس شفارودی
  23. الهام صادقین
  24. ابراهیم پیشیاره
  25. نوشا افشین جاه
  26. همایون میلانیان
  27. نشاط رحیمی شمائی منفرد
  28. رباب صحاف
  29. حجت اله حقگو
  30. افروز رشیدی
  31. مژگان فرهبد
  32. علی حسینی
  33. ماندانا فلاح پور
  34. فریبا دهکردی
  35. نازیلا اکبرفهیمی
  36. مریم فرزاد
  37. حسین ربوبی
  38. هوشنگ میرزایی
  39. امیرحسن کهن
  40. سعید فطوره چی
نظرات 1 + ارسال نظر

درود آقای کهن.
سپاس از اینکه مطالب رو به روز و سریعتر از دیگر سایتها آگاهی رسانی میکنید.نام خانوادگی من را در لیست اعضاء WFOT اشتباه نوشته اید.اگر اصلاح نمایید سپاسگزار میشوم. "صادقین" هستم.
ضمنا من دانشجوی کاردرمانی در کشوری دیگر هستم برای تمدید عضویت wfot میتوانم از تخفیف دانشجویی استفاده کنم؟
سپاسگزارمیشم اگر پاسخ را روی صفحه فیس بوکم بگذارید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد