کاردرمانی OCCUPATIONAL THERAPY

هدف این وبلاگ تبادل دانش توانبخشی و به طور خاص کاردرمانی می باشد.

کاردرمانی OCCUPATIONAL THERAPY

هدف این وبلاگ تبادل دانش توانبخشی و به طور خاص کاردرمانی می باشد.

بررسی تعرفه ها از هفته آینده در شورای عالی بیمه آغاز می شود/ بودجه سلامت در اولویت قرار دارد

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور گفت: یکی از مشکلات بخش سلامت بی توجهی به خدمات بهداشتی و پیشگیری از بیماری ها است و رشد اعتبارات این بخش در سال های گذشته کمتر از 10 درصد بوده است. 

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علیرضا زالی در جمع مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سمنان سرانه سلامت استان را خوب دانست و گفت: در نشست با دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان نظام سلامت استان سمنان به یک زبان مشترک که آن هم بالا بردن کیفیت سلامت مردم است رسیدیم.

وی در ادامه درباره اعتبار تخصیص داده شده به نظام سلامت کشور اظهار داشت: تخصیص 30 هزار میلیارد ریال بودجه به بخش بهداشت کشور می تواند عقب ماندگی بخش بهداشت را جبران کند.

رئیس سازمان نظام پزشکی درباره تعیین تعرفه پزشکان گفت: پیشنهاد به شورای عالی بیمه این است که یک تعرفه ترجیحی برای مناطق محروم و روستاها تصویب شود تا امکان ماندگاری بیشتر پزشکان در این مناطق فراهم شود.

زالی اضافه کرد: جلسات شورای عالی بیمه برای تعیین تعرفه های پزشکی برای سال آینده به زودی آغاز می شود و با توجه به گستردگی موضوع ، نشست رسمی برای تعیین تعرفه های بخش دولتی، خصوصی و غیردولتی لازم است.

وی به اعتبار 60 هزار میلیارد ریالی سهم سلامت در سال 91 اشاره کرد و گفت: از این اعتبار در نهایت در آخرین روز سال فقط 19 هزار میلیارد ریال آن اختصاص یافت.

زالی اظهار داشت: بررسی تعرفه های پزشکی بخش دولتی، خصوصی و غیر دولتی از هفته آینده در نشست شورای عالی بیمه آغاز می شود و پیشنهاد این است که امسال قیمت واقعی خدمات مبنا قرار گیرد.



زمان مخابره: 92/11/23

منبع: http://www.dolat.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=8&Id=234948

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد