کاردرمانی OCCUPATIONAL THERAPY

هدف این وبلاگ تبادل دانش توانبخشی و به طور خاص کاردرمانی می باشد.

کاردرمانی OCCUPATIONAL THERAPY

هدف این وبلاگ تبادل دانش توانبخشی و به طور خاص کاردرمانی می باشد.

انتخابات انجمن علمی کاردرمانی ایران سال ۹۴ _._._. اطلاعیه شماره ۵

به استحضار همکاران محترم میرساند بنابر مصوبه جلسه مورخه ۱۵ اسفند ۹۴ دبیرخانه انجمن های علمی وزارت بهداشت در مورد تایید برگزاری انتخابات چند انجمن علمی از جمله کاردرمانی مقرر گردیده است که برگزاری انتخابات مشمول ایین نامه جدید گردند که بر اساس آن هم فرمت درج در روزنامه رسمی تغییر یافته است و هم فاصله حداقل ۳۰ روز کاری بین درخواست تا برگزاری انتخابات مطرح شده است. انجمن علمی کاردرمانی به علت عدم ابلاغ این آیین نامه و در نتیجه عدم آگاهی از تغییر شرایط بر اساس مصوبه قدیم عمل نموده است و درخواست برگزاری انتخابات را در همان ماه(اسفند ۹۴) ارسال نموده است. لذا دبیرخانه انجمن ها طی این جلسه جهت اجرای این آیین نامه، زمان انتخابات انجمن کاردرمانی را به فروردین۹۵ تغییر داده است.
  لازم به ذکر است که تا کنون این آیین نامه به سایت یا دبیرخانه انجمن با هیچ فرمتی اعم از پست یا ایمیل ابلاغ نشده است ، ولی با توجه به جنبه قانونی آن لازم الاجراست. لذا شورای برگزاری انتخابات و انجمن کاردرمانی در عین پذیرش قوانین اداری، به نوبه خود از این ناهماهنگی که سهوا پیش آمده است ، از تمامی همکاران به علت لغو انتخابات در روز ۲۰ اسفند پوزش خواسته و درخواست مینماید تا همکاران عزیز در فروردین ماه ۹۵ در تاریخی که طی چند روز اینده به تایید وزارت بهداشت خواهد رسید و اعلام خواهد گردید، شرکت فرمایند.
با توجه به آنکه معمولا هفته های اول فروردین همکاران عزیز ممکن است همچنان در تعطیلات و مرخصی به سر ببرند ، شورای انتخابات تاریخ پیشنهادی به وزارت بهداشت را ۲۵ فروردین ۹۵ اعلام نموده است.
لذا ضمن تشکر از مشارکت همکاران طی هفته های قبل در گروههای مختلف که به معرفی کاندیداها و بررسی جنبه های مختلف عملکرد و اهمیت انجمن پرداخته اند، درخواست میشود که همچنان که همچنان شور و حساسیت خود به این انتخابات را حفظ نموده و پس از تعطیلات با آرامش و انرژی بیش از پیش در انتخاباتی باشکوه و درخور رشته شرکت فرمایند.
امید است آن دسته از همکاران عزیز شاغل در شهرستان و یا تهران که درخواست تغییر تاریخ به زمانی بعدتر را داشتند از این فرصت پیش آمده استفاده نموده و همگی شاهد انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری باشیم.
منتظر همگان هستیم.
شورای انتخابات انجمن علمی کاردرمانی ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد