کاردرمانی OCCUPATIONAL THERAPY

هدف این وبلاگ تبادل دانش توانبخشی و به طور خاص کاردرمانی می باشد.

کاردرمانی OCCUPATIONAL THERAPY

هدف این وبلاگ تبادل دانش توانبخشی و به طور خاص کاردرمانی می باشد.

توزیع سهمیه بنزین معلولان

سرپرست سازمان بهزیستی کشور با اعلام خبر ارسال نامه‌ای به معاون اول رییس‌جمهور برای پیگیری اختصاص سهمیه بنزین معلولان در روزهای پایانی سال گذشته، تاکید کرد: بهزیستی این موضوع را با جدیت پیگیری می‌کند.

احمد اسفندیاری با بیان این که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در مجموعه وزارت نفت، باید کارت‌های سوخت ویژه پرداخت سهمیه معلولان را صادر کند، عنوان کرد: دولت پرداخت سهمیه بنزین 100 تومانی به معلولان را در سال گذشته تصویب کرده است.

وی با تاکید بر این که معاون اول رییس جمهور در سال گذشته، این موضوع را به ستاد حمل و نقل و مدیریت سوخت کشور ابلاغ کرد، یادآور شد: در روزهای پایانی سال نیز نامه‌ای در این باره به معاون اول رییس جمهور نوشتیم که آن نامه نیز به ستاد سوخت ارجاع شده است.

به گفته اسفندیاری، ستاد حمل و نقل مدیریت سوخت کشور از طریق وزارت نفت پیگیر تامین سهمیه بنزین معلولان است و به محض صدور کارت‌های سوخت، بهزیستی نسبت به توزیع این سهمیه در میان معلولان واجد شرایط اقدام می‌کند.

گفتنی است، بنابر اظهارات کرباسی ـ معاون توانبخشی سازمان بهزیستی ـ مجموع سهمیه بنزین 9ماهه نخست سال گذشته معلولان، معادل 5/13 میلیون لیتر است.

وی درباره اختصاص سهمیه بنزین معلولان در سه ماهه پایانی سال 89، گفته بود: اختصاص سهمیه در این سه ماه نیز قطعی است، اما نحوه پرداخت آن هنوز تعیین تکلیف نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد