کاردرمانی OCCUPATIONAL THERAPY

هدف این وبلاگ تبادل دانش توانبخشی و به طور خاص کاردرمانی می باشد.

کاردرمانی OCCUPATIONAL THERAPY

هدف این وبلاگ تبادل دانش توانبخشی و به طور خاص کاردرمانی می باشد.

انتخابات انجمن علمی کاردرمانی ایران سال ۹۴ _._._. اصلاحیه

بسمه تعالی

"اصلاحیه"___"اصلاحیه"___اصلاحیه"

اطلاعیه شماره یک - روابط عمومی انجمن علمی کاردرمانی ایران در خصوص انتخابات
با توجه به پایان دوره قانونی هیئت مدیره انجمن علمی کاردرمانی ایران در سال جاری و با عنایت به مکاتبات صورت گرفته با دبیرخانه انجمن های علمی پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بدینوسیله به اطلاع اعضای محترم انجمن علمی کاردرمانی ایران می رساند که مجمع عمومی فوق العاده این انجمن با موضوع برگزاری انتخابات هیئت مدیره در تاریخ پنج شنبه """بیستم اسفند""" ماه در تهران، انتهای بلوار کشاورز، مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، ساختمان ریحانه، طبقه سوم، سالن کنفرانس ساعت هشت صبح برگزار خواهد شد. لذا توجه همکاران را به موارد ذیل جلب می نماید.  

۱- صرفا اعضاء انجمن علمی کاردرمانی ایران مجاز به شرکت در مجمع و دادن رای به کاندیداهای مورد نظر خود می باشند. لازم به ذکر است همکارانی که علاقمند به شرکت در انتخابات بوده اما تاکنون به عضویت انجمن در نیامده اند می بایست از طریق سامانه www.otreg.ir به عضویت انجمن درآیند.
۲- در مورد اعضای انجمن که مایل به کاندیدا شدن در هیئت مدیره یا بازرس هستند می بایست ضمن پرداخت حق عضویت های معوقه تا سال ۹۴، حداقل یک سال نیز از شروع عضویت آنها در انجمن سپری شده باشد .
4- افرادی که مایل به کاندیدا شدن در هیئت مدیره یا بازرس هستند می بایست در تاریخ ۱ تا ۴ اسفندماه 1394 با مراجعه به وب سایت انجمن علمی کاردرمانی ایران، فرم ثبت نام کاندیداها را تکمیل نمایند. قابل ذکر است که ثبت نام صرفا در تاریخ یاد شده و در وب سایت انجمن قابل انجمن است و هیچ گونه ثبت نام در غیر تاریخ فوق و غیر الکترونیک انجام نخواهد شد.
5- پس از اتمام مهلت ثبت نام و بررسی مدارک و اطلاعات کاندیداها و تطبیق با آیین نامه انتخابات، اسامی افراد تایید صلاحیت شده، به اطلاع اشخاص خواهد رسید.
3- هر گونه وکالت اعم از محضری یا غیر محضری جهت دادن رای از طرف اعضا غایب غیر قابل قبول می باشد و حضور فیزیکی رای دهندگان در مجمع الزامی است .

روابط عمومی انجمن علمی کاردرمانی ایران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد