کاردرمانی OCCUPATIONAL THERAPY

هدف این وبلاگ تبادل دانش توانبخشی و به طور خاص کاردرمانی می باشد.

کاردرمانی OCCUPATIONAL THERAPY

هدف این وبلاگ تبادل دانش توانبخشی و به طور خاص کاردرمانی می باشد.

کنگره سال 98_9810

بسمه تعالی

با سلام و احترام

بدینوسیله به اطلاع کلیه همکاران فرهیخته کاردرمانگر در کشور میرسانیم که تاریخ برگزاری بیست و چهارمین کنگره کاردرمانی ایران که قبلا در فراخوان به تاریخ 9 تا 11 بهمن ماه سال جاری اعلام شده بود، به نیمه اول خرداد ماه سال 1399 تغییر یافت.

   همانطور که همکاران و اساتید عزیز کاردرمانی مستحضرند، کنگره رشته هرساله در نیمه دوم سال و اغلب در اوایل زمستان برگزار میگردید. طی روزهای اخیر درخواستهای بسیار زیادی از  سوی همکاران و اساتید در خصوص تغییر برگزاری تاریخ کنگره و بررسی امکان تغییر زمان کنگره های کاردرمانی به نیمه اول سال مطرح شده است. انجمن کاردرمانی، دبیر محترم علمی و کمیته علمی کنگره امسال طی جلسه ای مصوب نمود که در احترام به درخواست این همکاران و نیز با در نظر گرفتن مسائلی چون اوضاع خاص جاری کشور و بخصوص آنکه برگزاری انتخابات در اسفندماه امسال بسیاری از ساختارهای اداری و سازمانی را به ویژه در شهر تهران تحت تأثیر قرار خواهد داد، علیرغم رزرو سالن و انجام امور اجرایی کنگره برای بهمن ماه امسال، برگزاری آن را به خرداد ماه سال بعد موکول نماید. لازم به ذکر است که تصمیم قبلی مبنی بر برگزاری کنگره در بهمن ماه امسال به دلیل آن بود که طی تجارب سالهای اخیر در این ماه از نظر برودت هوا و  شرایط جوی اوضاع بهتری حاکم بود.

با توجه به موارد ذکر شده و نیز با توجه به آنکه انجمن کاردرمانی ایران توفیق آن را داشته است که در سرتاسر سال جاری با برگزاری کارگاههای متعدد، مسئله اخذ امتیاز همکاران را تا حد زیادی رفع نماید، ضمن عذر خواهی از  همکارانی که ثبت نام نموده­ و یا برای حضور در کنگره بهمن ماه از قبل برنامه ریزی نموده­اند،  اعلام میدارد که تصمیم تغییر تاریخ،  جهت برگزاری هر چه با شکوه تر و فراهم آوردن شرایط مساعد جهت حضور حداکثری همکاران طی روزهای برپایی همایش اتخاذ شد، به ویژه آنکه طی سال اخیر اداره آموزش مداوم وزارت بهداشت جهت اعطای امتیاز کامل، سختگیری فراوانی را در خصوص حضور هر سه روز شرکت کنندگان در روزهای کنگره اعمال مینماید.

امید است با همدلی و همکاری جامعه کاردرمانی کشور، بتوانیم همایشی بسیار غنی از نظر علمی و اجرایی در خرداد ماه سال 99 برگزار نماییم.

با تشکر از توجه شما

هیات مدیره انجمن علمی کاردرمانی ایران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد